דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמינריו הישראלית הכריזה על אפשרויות רכישת פתרון האחסון K2 DRAM בעלויות אטרקטיביות 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 787   [ נצפה 2005 פעמים ]

חברת קמינריו הישראלית, ספקית מובילה של פתרון אחסון DRAM עם ביצועי שיא להאצת יישומים עסקיים קריטיים, הכריזה על אפשרויות חדשות לרכישת אחסון גדול יותר בעלויות נמוכות יותר עבור התקן האחסון K2 DRAM מתוצרת החברה. אפשרויות הרכישה החדשות עונות על דרישות הסקלאביליות של לקוחות בכל הגדלים.

 

אחסון SSD מסוג DRAM מאפשר גישה לכל חלק של הזכרון במהירות רבה מאוד בהשוואה לאחסון דיסקים הנהוג ברוב מערכי האחסון כיום. הפתרון של קמינריו מאפשר לארגונים ולעסקים בכל הגדלים ליהנות מביצועים מהירים של קלט בקצבים של עד פי 25 עבור היישומים התובעניים ביותר שלהם כגון OLTP ומסדי נתונים דוגמת אורקל, SQL Server או Sybase.

 

קמינריו הכריזה על מחיר כניסה של 50,000 דולר כדי לאפשר ללעסקים קטנים ובינוניים (SMB) וליחידות עסקיות בארגונים גדולים ליהנות מהביצועים יוצאי הדופן ומהסקלאביליות של פתרון האחסון K2, ומעלות אחזקה כוללת (TCO) נמוכה יותר ו- ROI גבוה יותר. העלות הכוללת של פתרון ה- K2 עבור כל IOPS ועלויות הניהול והאחזקה מספקים החזר מיידי עבור ארגונים בכל הגדלים.

 

באמצעות הארכיטקטורה המודולארית של קמיניריו, Scale-Out Performance Storage Architecture (SPEAR), ניתן להרחיב את הביצועים ו/או היקף האחסון של ה- K2. מעתה פתרון ה- K2 יהיה זמין ברמת כניסה של 50,000 דולר ויכולת הרחבה לרמה של 12 טרה בייט. פתרון ה- K2 הוא גם ההתקן היחיד עם זמינות גבוהה של חזרה לשגרה לאחר שעה בלבד, הוא כולל גיבוי mirror עם אחזור אוטומטי, קישוריות Fibre Channel ו- UPS להפחתת הסיכון לאובדן גישה לנתונים. כעת מאפייני זמינות גבוהה ברמת אנטרפרייז אפשריים במחירי SMB.

 

לאור המיקוד החדש של ארגונים ביישום פתרונות אחסון עתירי ביצועים, האפשרויות החדשות ממקמות את קמיניריו כאחת החברות שיש לעקוב אחריהן  ב- 2011.

 

לפי האנליסט ג'ף בולס מ- Taneja Group, "עם זמינות ברמת אנטרפרייז, סקלאביליות, ביצועים והמשכיות - ברמת מחירים של SMB, ה- K2 מהווה את הפתרון הקל ביותר בשוק לבעיות ביצועי יישומים".

 

ארכיטקטורת ה- SPEAR של קמינריו K2 מאפשרת לארגונים להשיג מעבר לקיבולת האחסון הנהוגה כיום, רמת ביצועים, או שניהם יחדיו. ברמת הכניסה, מערכת ה- K2 יכולה לפעול על בסיס אחסון של 500 גיגה ולספק 150,000 IOPS. התקן האחסון K2 DRAM יכול לשפר את התפוקה של כל עסק ואת שביעות רצון הלקוחות תוך דקות מרגע ההתקנה.

 

"היתה תגובה חזקה מאוד של השוק לקמינריו K2 בחודשים הראשונים להשקה", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "ארגונים אשר מתמודדים עם בעיות בביצועי יישומים בעקבות צווארי בקבוק של קלט/פלט מגלים כי הם יכולים להשיג ROI מהיר יותר ו- TCO  נמוך יותר על ידי הפעלת אחסון עתיר ביצועים במקום לבחור בשדרוג יקר או בכיול מערכות".

 

מאז ההשקה בשנה שעברה, פתרון ה- K2 אומץ על ידי מגוון ארגונים שנדרשו להאיץ את ביצועי היישומים העסקיים הקריטיים שלהם. החל מחברות במגזר הפיננסי דוגמת בנק לאומי בישראל ועד לחברות כריית נתונים ברשת כגון Digital Trowel. אנליסטים כמו Enterprise Strategy Group, Taneja Group ו- Kusnetzky Group שיבחו  את ה- K2 כפתרון לצווארי בקבוק של I/O עבור יישומים קריטיים.

 

Kaminario K2 הינה מערכת אחסון עתירת ביצועים מבוססת SSD. המערכת מאיצה יישומים עסקיים קריטיים על ידי הסרת צווארי בקבוק בגישה למידע. קמינריו משתמשת בשרתי להב סטנדרטים ומדיית אחסון מסוג SSD על מנת ליצור מערכת אחסון מבוזרת, מהירה מאד, בעלת יתירות וזמינות גבוהים וקלה ליישום. בעזרת ארכיטקטורת ה – Scale-out Performance Storage Architecture™ (SPEAR) החדשנית, מערכת ה K2 מספקת מיליוני IOPS, תעבורת נתונים של עשרות גיגה בשנייה תוך שמירה על השהייה נמוכה ביותר. כל זאת ללא פגיעה בזמינות ויתירות. הפצת הנתונים האוטומטית של SPEAR ועיבוד ה- I/O המקבילי החכם שלה, מספקים ביצועי כתיבה-קריאה שוברי שיאים, ומבטלים בצורה אוטומטית נקודות חמות וצווארי בקבוק. Kaminario מהווה את הדרך החדשה והטובה יותר לאחסן ולשלוף נתונים הדורשים ביצועים גבוהים

Kaminario פשוט מהיר יותר!

משרדה הראשי של Kaminario נמצא ב Newton, MA, מרכז הפיתוח ממוקם ביקנעם, ישראל.

 

למידע נוסף: www.Kaminario.com

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב